F
Fruentimber
90 dagar - dag 2! Hur har det gått för er som startat upp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett år var den här tråden stor anledning att jag kom igång och tränade hemma vilket har lett till att jag numera är en fullfjädrad gymråtta och hänger med världens bästa människor på gymmet
Men visst är det?! Jag ville komma igång lite 2021 så hoppade på den tråden, sen i april vågade jag mig till gymmet första gången och nu är kör jag 5-6 pass i veckan där och har utvecklats något enormt.Men GRYMT ju!
Känns som en trevlig kickstart, jag hänger på!Jag kör också 30 dagar med Adriene som start!
Är igång med yogan och stegurmaningen har gått bra hittills.90 dagar - dag 2! Hur har det gått för er som startat upp?
90 dagar - dag 2! Hur har det gått för er som startat upp?
Perfekt plan med filmer! Jag norpar den + lägger till TV-serier.90 dagar - dag 4! Hur ser statusen ut för er?
Jag har modifierat min habit tracker redan. Hade glömt att lägga till 15 min daglig städning, och tog bort dusch (inget behov av att ha det som daglig vana). På mitt veckoschema har jag lagt till två pass styrketräning. På grund av lätt förkylning blir det inte några sådana pass denna vecka, men hoppas att komma igång nästa. Något jag också ville göra i år är att ta mig tiden att se mer film (älskar film!) och därför lade jag till en rad under Notes om vilka filmer jag sett under månaden precis som med vilka böcker jag läst. Kommer dock endast att lägga till filmer jag inte sett förut.
I helgen är planen att träna hund och städa hönshuset!
Visa bifogad fil 136170
️ Yoga - genomfört alla videos hittills, även om jag inte klarar allt och själva flow delen är ouppnåerlig just nu.Jag hakar på!
Dagligt:
Veckomål:
- Stegmål (skaffat gymkort för att slippa halka omkring utomhus när det är som värst)
- 30-dagars yogan with Adriene i januari, gärna fortsätta minst 5 dagar i veckan efter det.
- Läsa mina nya böcker.
- Följa Skillsharekurs i ngt ämne.
- Laga matlådor så det finns till varje arbetspass.
- Städa.