Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
13 /1
️ 1. Gå upp när larmet ringer, inget snoozande.
2. Lägga 3 x 5 minuter per dag på att rensa diskbänk och köksbord.
(Lägga en kvart på kvällen för att rensa diskbänk och köksbord så att de känns inbjudande när jag kommer upp dagen efter.)
3. På jobbet - avsluta dagen med att rensa inkorgen på allt som är åtgärdat eller som inte behöver sparas.
4. Hund - fotgående i 30 dagar.
5. På temat hund ska jag skriva träningsdagbok varje dag i 90 dagar.
6. Stretcha mig själv efter hundarnas fyspass.
7. Godisuppehåll i 90 dagar.
Tårta på jobbet igår, bara för att. Blev också tårta över så tog hem en extra bit till kvällen. Men tänker att det är mer ok än att köpa godis själv, så är rätt nöjd med mig själv ändå
Nej, men i den långa versionen står det även fika och liknande, med undantag för födelsedagskalas Men det var säkert någon som fyllde år i fredags som vi kunde haft kalas för...men tårta är väl inte godis, heh.
Nej, men i den långa versionen står det även fika och liknande, med undantag för födelsedagskalas Men det var säkert någon som fyllde år i fredags som vi kunde haft kalas för
(Anledningen till att inkludera fika var att jag under december åt orimligt mycket pepparkakor på jobbet och det finns fortfarande pepparkakor kvar där... Fick dubbel leverans av nån anledning. )
Har missat, vilket språk är det du lär dig?Testade på en "hard exercise" på Duolingo och fick äntligen sätta 100%. Kändes bra!
Efter inlägget jag postade i tråden senast så har jag lyssnat igenom Karl Bartos "Off the Record" (2013). 3 album kvar innan lördag.
Har missat, vilket språk är det du lär dig?