Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det beror helt och hållet på hur stor bilden är från början.
Om du har photoshop tex så kan du gå in på image - image size och där det står width och height kan du välja mellan procent och pixels. Välj att justera efter pixlar och bocka i Constrain proportions så kan du minska bilden till 80x80. (tänk på att det kan vara bra att spara originalbilden ifall du vill ha den till något annat sedan, att förstora upp en förminskad bild blir inget bra)
Jag har 2048x1436 samt 1,48MB
Jag prövade i går att via mina bilder på datorn att föra över,men det stod att bilden var för stor.
Kan man inte föra över bilder via mina bilder på datorn?Eller hade det gått om bilden var mindre?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.