Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fazer

Vissa saker skulle behöva redas ut en gång för alla.

Men det går inte när alla trådar låses så fort inte alla strykes medhårs...

Sv: .....

Misstänker att det är min tråd du menar :crazy:

Vill bara säga att jag inte alls ville ha någon rollkursdisussion, jag var osäker på om det verkligen var rollkur, och ville bara veta vad tanken bakom kunde vara. Valde att inte fråga om just rollkur, eftersom det är ganska laddat.

Sv: .....

Och jag är så jävlig att denna låses också. Det handlar inte om att stryka medhårs eller inte. Om du tycker att alla trådar där du skriver inlägg låses så kanske du ska fundera över din argumentationsteknik...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Amanda_F
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 990
Senast: fio
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
448
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: elendril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka