7-års championat?

S

Sterling

I vilka klasser kvalar man in till 7-års championatet i Falsterbo? Är det 1.40 som gäller? Eller räcker det med 1.30? jag hittar inte längre på ridsportförbundets hemsida sen dem har gjort om :confused: Men själva finalen går väl i 1.40? :o :laugh:

Sv: 7-års championat?

Man kvalar i 3 st felfria 140-hoppningar på Elit tävlingar alt ***stjärnig tävling utomlands. I år gick semifinalerna i Falsterbo i 135 och 140-hoppning och Finalen i 145m hoppning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 858
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 710
Senast: sorbifolia
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
6 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2