(520+0)-vad är det??

Etoile

Trådstartare
Hej! På många proppar i hoppning kan man se att det breve en klass står tex (520+0) eller nåt.. Vad betyder det?? Har kommit fram till följande.. Maxtiden, Pris på klassen (ojoj vad dyrt!), hur många startande... Så, vad är det? Kan tillägga att priset inte var 520 utan 300 (efteranm) och att det var 49 starter, inte 520 ;)

Sv: (520+0)-vad är det??

det brukar väl vara så att det står t.ex. (50+80) och då är det ju anm. avg + start avg. det menas.. jag skulle nog ha tolkat det som att det kostade 520 kr :crazy:

Liknande trådar

Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 265
Senast: zassoo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 136
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
13 040
Senast: Niyama
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka