50årsfirande

millen

Trådstartare
jag och syrran ska överraska mamma när hon fyller 50 och tänkte åka iväg till något mysigt ställe över dagen/helgen och kanske gå på spa, mysshoppa och umås bara vi tre. Är det någon som har några tips på var man kan åka? Vi utgår från Falun och allihopa uppskattar fin natur, så gärna nått som inte ligger tex i centrala Sthlm :p vi har kikat lite på Tällberg, är det nån som har varit där i krokarna? :)

Tällberg är supermysigt. Bra spa, underbart. Om man ska äta där så beställ en hel meny, typ trerätters. Ni får bättre plats och man blir mätt på maten :d Beställer man inte deras matpaket så är maten lite snål. Berätta för personalen i resturangen att er mor fyller år så fixar de lite speciellt. Nu har jag bara varit på ett av alla hotell där och vill du veta vilket för du pm:a

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 782
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Jag har planer på att skaffa hund till nästa sommar eventuellt, men känner mig helt vilsen i denna djungel av hundraser - det finns ju...
2
Svar
27
· Visningar
2 936
Senast: Helben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar