41 procent drabbade av bortlottning

Sv: 41 procent drabbade av bortlottning

På lokalnivå är det väl rimligt att alla får lika chans att komma med o då är det väl lottning som gäller.
Ingen kan väl tvinga klubbarna att öka startfälten.
PL
 
Sv: 41 procent drabbade av bortlottning

Att man blir drabbad av bortlottning är ju inte det samma som att alltid inte få möjlighet att tävla.

Det sätts upp en reservlista och vid strykningr plockas reservekipagen in.

Men många ryttare är lata,bekväma och slarviga, dels finns de som inte avanmäler (vilket innebär att det finns platser över på tävlingsdagen)och sedan finns ryttare som inte vill starta med sent erbjudande.
Så vad som vore mer intressant att veta är hur många % av de som blir bortlottade som inte ges möjlighet att komma till start, och hur många av de som ändå ges möjlighet som tackar nej, men ändå gnäller sedan.:cool:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag blev det Nasta, Brunnsgärdet och Gustavsviksrakan hem. Nu ska jag renskriva dagens anteckningar. Nu när personalen verkar ha...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Trygghet mål och mening, filmföreläsning med Lasse Gustafsson I filmföreläsningen med Lasse Gustafsson behandlades ämnen som trygghet...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
18 783
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp