4-årschampionat.

A

asiesperfecto

Har ni, som ska starta era -03:or i 4-årschampionatet, kvalat in till semifinalerna ännu? Om ni har (eller börjat åtminstone), har ni då gjort detta på lokal -eller regional tävling?

Sv: 4-årschampionat.

Har två fyra åringar som ska börja kvala nu, den ena har varit felfri i de flesta starter upp till 1m men jag väntade länge innan jag löste deltagar bevis då jag inte var säker på om hon skulle delta.

Kommer kvala på både lokala och regionalla.

Sv: 4-årschampionat.

Men hur är det med bedömningen på kvaltävlingarna? Alltså, rider man dem i avd. B och dem går nollor i tre starter får man rida semin? Men CR på 1 m räknas inte väl?

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 321
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
748
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: IngelaH
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 441
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård