4-års Championatet

fälttävlansnisse

Trådstartare
Någon som vet om de kommer lägga ut reglerna för att kvala?? Står att man kan börja kvala den 1/4 borde inte reglarna ligga ute då??:confused:

Sv: 4-års Championatet

Jo men inte förrän den 1/4 såklart , vad trodde du?? Att det finns något som heter vara ute i god tid inom den slappa ....:devil:

*tar på mig glasögonen*

Det var visst f-reglerna du skulle se...hehe..Inte hopp.

Kell skrev:
*tar på mig glasögonen*

Det var visst f-reglerna du skulle se...hehe..Inte hopp.

:rofl: Ja du vet du får kolla på vilket forum du svarar på:devil:

wert skrev:
Jo men inte förrän den 1/4 såklart , vad trodde du?? Att det finns något som heter vara ute i god tid inom den slappa ....:devil:

Inga regler idag 1/4 ;)
kommer de innan 1:a tävlingen så är det fjäder i hatten.. :angel:

men det är ju inte så bråttom i år :idea:

Någon som vet hur det blir med 5-åringarna? Det var väl prat om att man skulle sänka till 1,00 klass

skulle det inte sänkas för 6 åringar oxå??:crazy:

det har ju sagts att det skulle bli förändringar (framför allt för 5 och 6 åringarna) och att det var därför kvalreglerna skulle ändras, förmodligen därför det dröjer...

Kan nån snäll människa förklara vad det menar med det som står under 5-åringarna. Jag fattar ingenting.....det kan väl knappast räcka med en godkänd 90 klass???

Jo, så fattar jag det också men det roliga är att det lite längre ner står att hästen måste vara kvalad för aktuell klass i finalen och då räcker det ju ändå inte med en 90! :D

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Annique
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 431
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 790
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar