4 års championatet

bubbleicka

Trådstartare
Hej.
Har en liten fråga ang. 4 års championatet.
Om man har kvalat till semifinalerna, så går ju de på olika ställen på olika datum.
När vet man vart och när man får rida semifinalen?

Sv: 4 års championatet

För det stod på sidan att man anmäler sig genom att skick ett mail till swede horse. Men då anmälar man semifinalen till någon av klubbarna som står på deras hemsida, som en vanilg tävling genom tävlingskaldendern?

Sv: 4 års championatet

Mailet är bara för att stryka kvalen, det är ingen anmälan utan den görs i TDB som vanligt, så har det varit förr iaf.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Piaff
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 846
Senast: Sel
·
Hästvård Hejsan Vårt stall har provtagit två hästar för EHV-1 då de haft neurologiska besvär. Vi får troligen provsvaren imorgon. Min häst som är...
Svar
3
· Visningar
476
Senast: Anonym456
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka