3årstest..

_Peplis_

Trådstartare
hm hur är det nu? Måste de fortfarande visas ridna för att få diplom? annars blir de bara klass I ? (förtusatt att de får 47p eller mer..)

Ja det krävs godkänt ridprov (som Francess sa).

Dock så räcker det inte alltid med 47 p totalt då det för hoppdiplom krävs minst 8-8 i hoppningen även om totaltpoängen kommer över 47 även med tex 7:or, samt att det från och med i år krävs minst 8 på två av gångartsbetygen för att vara diplomberättigad i gångarter (och inget delbetyg får vara under 6 precis som förut).

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 449
Senast: ildiko
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka