Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hah, ja, kunde inte sätta mig på hälarna...Jag var ju med i förra tråden och genomförde hela programmet den gången så jag kör nu också har gjort första passet, väldigt lugnt som ni är flera som skrivit redan. Men aj mina fötter när man skulle stretcha dom där i början någonstans! Sjukt stelt i tålederna.
Gud vad skönt att ni var fler som fick ont i tårna av det! Min sambo fattade inte alls vad jag menade, han måste ha någon slags superfötterJag var ju med i förra tråden och genomförde hela programmet den gången så jag kör nu också har gjort första passet, väldigt lugnt som ni är flera som skrivit redan. Men aj mina fötter när man skulle stretcha dom där i början någonstans! Sjukt stelt i tålederna.
Kul! De funkade sjukt bra som motivation för mig förra gången, så jag hoppas att det har samma effekt för dig!Jag gjorde första passet. Tog emot som vanligt att komma igång, men skönt när det var gjort. Passet passade mig väldigt bra, men det fanns nog ingen del av min kropp som inte värkte eller var spänd. Jag tog lite bilder efter passet då jag blev inspirerad av @Mineur och att kunna se eventuella framsteg, så jag hoppas de ska fungera som motivation när det känns extra tungt
Precis klar med dagens pass. Och det är ju tur att hon pratade om att det viktiga är att "show up on the mat" på slutet av passet, för det var nästan inget som fungerade för mig idag.
När man strechade nacken år sidan med armen upp ni vet? Så känns det i ryggen när jag ska sitta stilla i skräddarställningen i början - får kanske leta upp något att sitta på tills imorgon för att se om det hjälper.
Är inte alls så stark/smidig att jag klarar av att tex kliva fram med en fot från downward dog till lunge. Och var svårt att hitta rätt alignment i vissa övningar.
Men jag försöker tänka att jag uu måste börja någonstans, att det viktigaste ändå är att försöka. Men idag var det svårt att inte bli frustrerad.
Tack! Tyckte inte jag hade detta problemet förra året när jag testade en längre period, men man ändras väl antar jagDu låter som mig för 6 månader sedan - dvs helt normal yoganybörjare! Jag satt på ett tjockt lexikon första månaderna och får fortfarande hjälpa vänsterfoten framåt i övergången downward dog - lunge. Alignment är knepigt och något jag verkligen ser fram emot att få hjälp med när jag kan gå till en yogastudio.
Så andas djupt och gör så gott du kan! Det blir bättre och bättre med tid!