Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner samma Tycker det gör så ont i huden på armarna också, förstår inte hur jag skulle kunna ha benens vikt liggandes där- gör ju svinontMen alltså kråkan Jag har försökt några gånger tidigare men det är ju ANATOMISKT OMÖJLIGT!!
Ja, det också!!Känner samma Tycker det gör så ont i huden på armarna också, förstår inte hur jag skulle kunna ha benens vikt liggandes där- gör ju svinont
Jag läste ett tips om att ha 4 hörn i handen också precis som foten och då inte belasta undersidan av handleden lika mycket. När jag gör så tycker jag det känns bättre.Börjar få ont i ena handleden, misstänker yogan och försöker googla mig till hur jag borde agera.
Längtar förresten fortfarande efter en ny yogamatta.
Rengöring beroende på material, de flesta verkar vara vatten eller vatten+äppelcidervinäger.Genomfört dagens pass, andningsfokuserat. Hade lite svårt att klara av andningsövningen, men på nåt sätt kändes downward dog lättare idag...
Men. Jag har börjat halka med händerna på mattan, funderar på om den behöver rengöras eller så, och i så fall hur...
Tack, ska testa! Kan definitivt bero på svett med, men ska se om jag kan göra rent den i alla fall, det bör ju inte bli sämreRengöring beroende på material, de flesta verkar vara vatten eller vatten+äppelcidervinäger.
Jag halkar också, men tror det mest beror på materialet. Kan också ha att göra med hur mycket man svettas.
Jag har också halkat till med händerna någon gång, vet inte varför. Min yogamatta är inte ens en månad gammal, så det borde inte bero på att den behöver rengöras tror jag. I mitt fall har det dock bara hänt en eller två gånger, så jag stoppar huvudet i sanden och ignorerar "problemet" tillsvidareGenomfört dagens pass, andningsfokuserat. Hade lite svårt att klara av andningsövningen, men på nåt sätt kändes downward dog lättare idag...
Men. Jag har börjat halka med händerna på mattan, funderar på om den behöver rengöras eller så, och i så fall hur...
Haha, ja gjorde det först jag med... har en skummig matta som är skän för knäna, men tror den är för elastisk kanske.Jag har också halkat till med händerna någon gång, vet inte varför. Min yogamatta är inte ens en månad gammal, så det borde inte bero på att den behöver rengöras tror jag. I mitt fall har det dock bara hänt en eller två gånger, så jag stoppar huvudet i sanden och ignorerar "problemet" tillsvidare
Många yogamattor behöver tydligen "yogas in" och blir bättre med tiden.Jag har också halkat till med händerna någon gång, vet inte varför. Min yogamatta är inte ens en månad gammal, så det borde inte bero på att den behöver rengöras tror jag. I mitt fall har det dock bara hänt en eller två gånger, så jag stoppar huvudet i sanden och ignorerar "problemet" tillsvidare
Ja jag har läst om det och använda knogar och fingrar mer, men tycker inte jag får till det. Övningsfråga kanske.Jag läste ett tips om att ha 4 hörn i handen också precis som foten och då inte belasta undersidan av handleden lika mycket. När jag gör så tycker jag det känns bättre.
Där ser man! Då får jag förhoppningsvis behålla framtänderna under resten av yogaresan ocksåMånga yogamattor behöver tydligen "yogas in" och blir bättre med tiden.
Haha ja, jag har läst en del på sistone.
Jag halkade inte på förra matta som var en gummig modell från Rusta. Men med min nya Manduka-matta så halkar jag. Tror det är en kombination av handsvett och ny o-yogad matta. Står i beskrivningen att den fungerar bättre med mera användning.Genomfört dagens pass, andningsfokuserat. Hade lite svårt att klara av andningsövningen, men på nåt sätt kändes downward dog lättare idag...