30-årspresent

cambodia

Trådstartare
Behöver tips på 30-årspresent! Vad har ni gett? Vad har ni fått? Det står helt still!
Alla tips mottages! :bow:

Vilken prisnivå? Jag köpte presentkort på Posthotellets Brunch (Göteborg) för två personer som present förra veckan. Brunchen är klassad som världens bästa (lite kul) och den som fick det blev JÄTTEGLAD. :) Det koster 315:-/pers

Vilken prisnivå? Jag köpte presentkort på Posthotellets Brunch (Göteborg) för två personer som present förra veckan. Brunchen är klassad som världens bästa (lite kul) och den som fick det blev JÄTTEGLAD. :) Det koster 315:-/pers

Det var trevligt! Budget vet jag inte riktigt men både nåt lite dyrare som flera kan gå ihop och köpa men även något som en person kan köpa själv...

Behöver tips på 30-årspresent! Vad har ni gett? Vad har ni fått? Det står helt still!
Alla tips mottages! :bow:
Halvdag eller heldag på spa om man inte bor alltför långt ifrån ett är en trevlig present. Man kan också inkludera en behandling om man har budget till det. Vid heldag brukar det oftast ingå lunch. Kanske för två personer med så man inte behöver gå själv.

Jag och några vänner gick ihop och köpte också presentkort på brunch för två på ett lite finare ställe, när två vänner fyllde 30 i somras. Det blev uppskattat. :)

Vi har kört något liknande vid typ 25-årsfödelsedagar också, d.v.s. gått ihop några stycken och köpt någon form av upplevelsepresent.

Jag fick presentkort på bio, gymmet, sf-bok och akademibokhandeln, intersport.
Pengar.
Enhörningen från despicable me, bäddset med får.
Godis.
Ett "presentkort" på resa till min syster, biobesök och mat på valfri restaurang. :)

När jag fyllde 30 gick flera av mina vänner ihop och köpte en fantastiskt mjuk, tjock, varm, jättedyr och härlig stickad polotröja i cashmere som jag hade gått och suktat efter en längre tid, den var dock alldeles för dyr för min plånbok. Idag 16 år senare är det fortfarande min absoluta favorit i garderoben. :love:

Jag önskade mig pengar till en ny tatuering, samt lite resekassa till en resa jag och kompisen ska göra i sommar. Fick mer än vad jag hoppades på så blev tatuering och så gott som hela resan betald. :p

Lite roligt då detta är saker jag kommer bära med mig hela livet! :)

Sen om man inte gillar varken tatueringar eller resor fick jag lite gott och blandat också, som ett jättefint tacosett på snurrbricka (jag älskar tacos! :d), en kanonfin filt som är gjort att ha över axlarna från Kosta-Boda tror jag, jättefina och varma ullsockor.

Jag hade varit nöjd om jag slapp delta i frågesport eller få ett gymkort ;) Och glad om ngn skramlade ihop till min restskatt ;)

När jag fyllde 30 gick flera av mina vänner ihop och köpte en fantastiskt mjuk, tjock, varm, jättedyr och härlig stickad polotröja i cashmere som jag hade gått och suktat efter en längre tid, den var dock alldeles för dyr för min plånbok. Idag 16 år senare är det fortfarande min absoluta favorit i garderoben. :love:
Mysigt :love: Det är ju något sådant jag vill komma på, men jag vet inte vad jag vill ha!

Jag och mina kompisar har gått ihop och gett bort "vänskapsknuten" (en ljusstake) till varandra i 30 års present. Vi har varit bästa vänner sen gymnasiet och den här kändes som en fin symbol att ge varandra. Alla har varsin. Visst, man visste vad man skulle få... men det gjorde inget.

Liknande trådar

Skola & Jobb Om ni ska förbereda en presentation, föreläsning el dyl och ska göra tex en power point, ungefär hur lång tid behöver ni? Tidsmässigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 080
Senast: Anna
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
791
Senast: sthu
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
512
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 823
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar