Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken prisnivå? Jag köpte presentkort på Posthotellets Brunch (Göteborg) för två personer som present förra veckan. Brunchen är klassad som världens bästa (lite kul) och den som fick det blev JÄTTEGLAD. Det koster 315:-/pers
Halvdag eller heldag på spa om man inte bor alltför långt ifrån ett är en trevlig present. Man kan också inkludera en behandling om man har budget till det. Vid heldag brukar det oftast ingå lunch. Kanske för två personer med så man inte behöver gå själv.Behöver tips på 30-årspresent! Vad har ni gett? Vad har ni fått? Det står helt still!
Alla tips mottages!
Ja men något sånt är ju kul! Som man kan använda och ser varje dagJag tänkte på det idag, fick en y-stol i present som jag är väldigt glad för. Det var släkten på som samlade ihop till den.
Det är en design-klassiker av en dansk designer (tror jag?) som heter Wagner. Googla!Ja men något sånt är ju kul! Som man kan använda och ser varje dag
(Vet dock inte vad en y-stol är )
Tänkte skriva det först men tänkte sen att det inte behövde vara relevant. Men om det nu är det så är det en kvinna jag känner mycket väl, möjligtvis mig själv
Jag har gett bort en skottkärra i 30-års present! Hon blev jätteglad för den, hon hade nyss flyttat till hus och den kom väl till pass.Behöver tips på 30-årspresent! Vad har ni gett? Vad har ni fått? Det står helt still!
Alla tips mottages!
Mysigt Det är ju något sådant jag vill komma på, men jag vet inte vad jag vill ha!När jag fyllde 30 gick flera av mina vänner ihop och köpte en fantastiskt mjuk, tjock, varm, jättedyr och härlig stickad polotröja i cashmere som jag hade gått och suktat efter en längre tid, den var dock alldeles för dyr för min plånbok. Idag 16 år senare är det fortfarande min absoluta favorit i garderoben.