3 månaders kolik...

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Har hört att det ska finnas något som heter det. Kan någon berätta varför det kommer just då? Är det vanlig kolik?
Är rädd att vår dotter har fått en släng av det......

Sv: 3 månaders kolik...

Det kommer väll inte "just då", snarare är det väll så att koliken försvinner, alltså att de har kolik i ca tre månader från start.

varför de får det vet jag inte riktigt. Men ge hellre få små potioner (gör pauser i ammandet)

Det finns kolik droppar att köpa på apoteket. mini form heter det.

På mina barn har det hjälpt.

Det kommer väll inte "just då", snarare är det väll så att koliken försvinner, alltså att de har kolik i ca tre månader från start.
Ja så är det väl ändå? Inte att den kommer vid tre månader utan brukar gå över då?

Min pojke hade kolik i 3 månader...puh.
Inget hjälpte varken små portioner eller droppar!

Skrik skrik skrik, det blev en del av vardagen.
Alla människor jag känner hade aldrig träffat en skrikigare unge, det kändes jättekul och inget ledsamt (ironi)

Men som tur va gick det över....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Mirre
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
546
Senast: Kristall10
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 557
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat