3 månaders kolik...

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Har hört att det ska finnas något som heter det. Kan någon berätta varför det kommer just då? Är det vanlig kolik?
Är rädd att vår dotter har fått en släng av det......
 
Sv: 3 månaders kolik...

Det kommer väll inte "just då", snarare är det väll så att koliken försvinner, alltså att de har kolik i ca tre månader från start.
 
Sv: 3 månaders kolik...

varför de får det vet jag inte riktigt. Men ge hellre få små potioner (gör pauser i ammandet)

Det finns kolik droppar att köpa på apoteket. mini form heter det.

På mina barn har det hjälpt.
 
Sv: 3 månaders kolik...

Det kommer väll inte "just då", snarare är det väll så att koliken försvinner, alltså att de har kolik i ca tre månader från start.
Ja så är det väl ändå? Inte att den kommer vid tre månader utan brukar gå över då?
 
Sv: 3 månaders kolik...

Min pojke hade kolik i 3 månader...puh.
Inget hjälpte varken små portioner eller droppar!

Skrik skrik skrik, det blev en del av vardagen.
Alla människor jag känner hade aldrig träffat en skrikigare unge, det kändes jättekul och inget ledsamt (ironi)

Men som tur va gick det över....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
826
Småbarn På dotterns förskola har de inga haklappar när de äter och inga förkläden när de exempelvis målar. I början tänkte jag att det kanske är...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 082
Senast: Anna
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: nexxa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kyla och snö är visst utlovat till senare i veckan. Då kanske det kan bli skönare att sticka ut näsan om det blir "vinterväder" i...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp