3 bästa ridlåtarna?

Sparrisen123

Trådstartare
Jag sitter och filar lite på min playlist med musik att rida till, och nu vill jag ha era tips!
Det vore jättekul om ni som emellanåt rider till musik ville skriva vilka era 3 favoritlåtar att rida till är, så man får lite ny inspiration. Skriv gärna vad för hästar ni rider också, oftast kanske inte samma musik passar till t.ex. en liten b-ponny som en stor maffig dressyrhäst på 180 ;)

Jag kan börja. Rider ponnyer (och islandshästar men de är ju också ponnyer), från stora c-ponnyer och uppåt, liten storhäst ibland. Mina favoriter är:
Imagine Dragons - Radioactive
The Summer Set - Young
Queen - Don't Stop Me Now

Fast det var svårt att välja... Min playlist är skrivande stund drygt 4 timmar lång och då har jag bara en bråkdel av mina "ridlåtar" där...
 
Sv: 3 bästa ridlåtarna?

"Bad case of loving You" med Robert Palmer.
För mer samlade och stillsamma övningar; "Wicked game" med Chris Isaac.

Fast min smak är rätt gammalmodig ...:D
 

Liknande trådar

Träning Nu har ni (kanske) chansen att göra reklam för "er" ras :D Så här är det. Jag kommer någon gång att köpa en ny/en till häst. Och jag har...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 906
Senast: Lager
·
Tävling Vad tycker ni om att man fr.om. 2015 ska höja ponnyåldern till 20 år för C- och D-ponny, och sedan införa ålderskategorierna <16 år och...
Svar
19
· Visningar
2 944
Dressyr Jag har verkligen alltid försökt ha den uppfattningen att alla är födda med olika förutsättningar-både vad det gäller talang och...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
37 147
Senast: kryddelydd
·
S
Hoppning Jag funderar på om jag ska skaffa mig en ungponny eller en storhäst och behöver lite råd om det. Jag är en ung vuxenryttare (21 år) som...
Svar
8
· Visningar
1 778
Senast: Showjumper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp