Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tänkte ta några kort på min idag då jag råkade vara i stallet när det faktiskt var dagsljus, men herregud vad hon är FUL! Så det blev inga.
Det enda som är fint är pälsen, den är tjock och blank, och hon har en massa man och svans. Sen är baken typ en halvmeter högre än manken, korset långt och väldigt sluttande. Och så har hon små luriga korpögon som lurar bakom all pannlugg... Haha, tur man har några år på sig!
Åh i den här tråden vill jag och min -11 vara med också! Så otroligt spännande att se dom små växa på sig och bli stora!
Jag köpte mitt sto våren 2012.
e. Háfleygur från Österåker
ue. Óður frá Brún
Såhär ser mina tvååringar ut nu! Så skönt att se att det fanns två hästar under vinterns mammutpäls!
Och så har jag för andra gången någonsin sett Rá ta ett travsteg!!! Och lyckades få detta enda steg på kort...
Hon är annars en jäkla passråtta! O snabb som sjutton oxå! O hon gillar att springa, om man leder henne vill hon gärna småtakta brevid o tycker att jag o Meyja e såååå långsamma! Men Rá har fått ärva Kveikjas gamla tofflor så snart skall vi ut o handhästa! Meyja får växa lite till innan dock, hon hade för små fossingar.
Att jag vill ha tofflor när vi tar oss ut beror f.ö. på att de båda får bärrandsröta väldigt lätt. Tycker det är onödigt att de skall gå o trampa upp sten i bärranden om de kan ha tofflor istället...
Var ut i hagen igår och fick några hyggliga bilder på min "lilla" -11 e. Háfleygur från Österåker, ue. Óður frá Brún. Hon är rätt stor... 145 cm i mankhöjd
Haha ja hon verkar ska bli en jätte... när jag lastade ur henne i nya stallet när hon bara var ett år frågade dom om jag var säker på att hon va född -11... Nu är hon ÄNNU större!
Det är väll rätt "stort" ändå för att vara en tvååring, eller?
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...