2010:ornas!

M

mctyson

tänkte eftersom jag såg flera trådar om 08,09 or så tycker jag att vi 10:or ska ha en tråd med. vore jätte intressant och se hur ni har det med era, vad gör ni osv:) tips och råd är alltid kul!
jag har en tös född -10 som är hälften fullblod hälften varmblod. hon har de senaste månaderna vuxit JÄTTE mkt och blivit en riktig häst. hon är redan van vid träns och sadel, vi tömkör lite men fokuserar just nu på tygeltag osv fast att jag står på marken bredvid men har händerna i "tygelläget".
men jag skulle gärna ha lite tips på vad andra gör med sina, är det fler som kommit ungefär dit jag är och när ska ni sitta/rida in era?
jag planerar att sitta in henne i höst, hoppas bara att hon ska bredda sig lite mer över sommaren.
allt är av intresse!
:)
 
Sv: 2010:ornas!

hoho?? nån mer än jag borde det väl finnas som har 2010or? :)
 
Sv: 2010:ornas!

Finns redan en tråd om 2010:orna om jag inte minns fel

Har själv en egenuppfödd som är född 26 Maj 2010. Han är bortlämnad på inkörning nu & kommer hem i höst.
Får se om jag sitter in honom strax innan vintern eller om jag väntar tills Jan/feb, tanken är att han ska gå 3:års
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 356
Senast: Lutten
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
1 090
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp