2003:orna då?

Nebraska

Trådstartare
Måste ju hålla lite koll på mina konkurrenter :cool: .Hur går det för er?
Själv har jag hamnat lute på efterkälken :smirk: .Har en liten Zootarmärr(gissar hon kommer bli kring 155).Dels är hon sent inkörd(köpt i nov.),så har hon opererats för en lös benbit.
Nu är dock träningen i full gång :) .Hon verkar inte ha så mycket passgång i sig som Zootare lätt har,och en en tjej med framåtanda.
Men det bästa hon vet är mat så klart,pappa upp i dagen :D .

Sv: 2003:orna då?

Friendlyhuvud.jpg

Mammas tös :love:
E Yankee Mustang
Henne sålde jag i somras och nu står hon i proffträning på banan, hon är otroligt klok och tränaren skryter över hennes psyke, och det förstår jag för det gör alla :D , har inte sett henne röra sig men dom är nöjda med henne ...hon kommer att vara på banan tills Virre kommer hem från Indien och då tar hon över träningen ett par månader så hon får komma ut på landet igen( det är inte hon som äger henne, men jag har så dåliga träningsmöjligheter för unghästar nu så jag kan heller inte ha henne) Vart hon hamnar sedan vet man inte än :p

Jag har också en Zootarmärr. Samma här.. hon älskar mat.. Finns väl inget som kan hindra henne från att äta upp sitt mål på morgonen. Inte ens om en bomb slog ner. ;) I övrigt är det en stor och kraftig märr. En bit över 160 och hon är snart kvalklar. :)

Har också en märr efter Enjoy Lavec. Tidigt utvecklad i kroppen, men tyvärr stoppade en fraktur henne när hon skulle köras in, så hon är sen som sjutton, men går 1.30 på rakbanan nu i alla fall. :)

Oj,hårda krav du har,siktar du mot Peter Haugton? En häst som går 1.30 i februari anser jag som tämligen tidig :crazy: .

Nej, men oj vad dum jag är... :rofl: :rofl: Jag tänkte ju helt fel.. :o :o :o :p
De är ju så klart födda 2002... Haha.. Ja, lite väl tidigt att kunna gå 1.30 i februari av en tvååring. ;)

2003-orna som jag har är två ston efter Extreme Dream och S.J.'s Photo (den sista köpte jag på auktion). De får fortfarande grundträning och springer någon mil cirka tre gånger i veckan. :) Lite mer normalt för en tvååring kanske. :D

Senast ändrad:

Om det räcker att vara uppfödare har jag 2 st.....tränar i ca 45-tempo och sköter sig bra.

Ja, det känns allt konstigt när de flyttar hemifrån och någon annan tar över. De är ju trots att våra "bäsingar" :love:

Liknande trådar

Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 734
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka