Lenita
Trådstartare
Hej där.Jag råkade hitta tillbaka typ igår Men annars var jag med redan på stallet-tiden och slussades väl in här 2001 som "alla andra". Och samma nick alltid, överallt Känner igen både ditt nick och din bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej där.Jag råkade hitta tillbaka typ igår Men annars var jag med redan på stallet-tiden och slussades väl in här 2001 som "alla andra". Och samma nick alltid, överallt Känner igen både ditt nick och din bild!
Det är tyvärr mer än jag minns.....Tror jag fått från dig med, inte säker på om det var två svarta kaffemuggar med långskaftade skedar eller nåt annat.
Hoppade in här på buke för första gången på en halv evighet och såg att jag fått en trofé för att ha varit här i 18 år.
Hej å hå, time flies.
Fast egentligen har jag drällt runt här sedan -98, men ett namnbyte här ställde till så det inte står 22 år.
Nåja inget är perfekt antar jag.
Hur många andra bukefalister har funnits här lika länge eller längre än mig undrar jag nu.
Hojta till om ni känner att det stämmer på er, plus att jag gärna vill se hur många av mina gamla "parteners in crime" som finns kvar här förstås.
Hoppade in här på buke för första gången på en halv evighet och såg att jag fått en trofé för att ha varit här i 18 år.
Hej å hå, time flies.
Fast egentligen har jag drällt runt här sedan -98, men ett namnbyte här ställde till så det inte står 22 år.
Nåja inget är perfekt antar jag.
Hur många andra bukefalister har funnits här lika länge eller längre än mig undrar jag nu.
Hojta till om ni känner att det stämmer på er, plus att jag gärna vill se hur många av mina gamla "parteners in crime" som finns kvar här förstås.
Sådana här trådar gör att man inser hur gammal man börjar bli, vad buke är och har vart. Många trådar jag aldrig kommer glömma, men minst lika många trådar jag hoppas jag glömmer inom kort. Så många ensamma vinkvällar, cyberkompisar och buketräffar.
Man har skrattat, gråtit och bråkat, jag fann för en kort period "kärleken" här på buk, men det var nog tur att det inte höll så länge
Haha, precis.
Buketräffarna hos Martha är trevliga minnen. Liksom vissa trådar som den blå micron, Renlig med sin pudel, alltinget-tråden som gjorde att Gunnar fick sätta en gräns på hur många inlägg en tråd fick ha.
Jag har av någon outgrundlig anledningen bilden sparad. Hittar den på en bärbar hårddisk när jag kollar igenom den med några års mellanrum. Och det är så komiskt så den får vara kvarJag kommer heller aldrig glömma blåbärets tråd när hunken sladdade
Buke har så många underbara minnen. Så många kvällar och sena nätter. Många trevliga buketräffar
Jag har av någon outgrundlig anledningen bilden sparad. Hittar den på en bärbar hårddisk när jag kollar igenom den med några års mellanrum. Och det är så komiskt så den får vara kvar