16 1/2 år!

Kicki_83

Trådstartare
Ja så gammal blev våran Cherokee.
I förmiddags fick han somna in :cry::cry:
Han hade svårt att gå...
Åh fy fan varför ska man kära ner sej så hemskt i dom så det känns så hemskt när dom e borta.

Här en en bild på snyggingen!
DSCF0001-8.jpg

R.I.P My darling!

Sv: 16 1/2 år!

Usch, tänker på Er... Tänk om man ändå kunde få så många år med sin vän :)

Har nästan spänderat hela mitt liv med honom. Var 9 år när vi fick honom. Har lixom vuxit upp med honom.
Ja kan inte sluta gråta!

Näää. Vad ledsamt. Jag lider med dej.
Som sagt man får vara glad för varje dag man få ha dom hos sig.

Många tröstkramar från Carina

Näää. Vad ledsamt. Jag lider med dej.
Som sagt man får vara glad för varje dag man få ha dom hos sig.

Många tröstkramar från Carina

Skönt att det gick fort. Så han inte behövde lida mer än han behövde.

Så nu får man leta nya vovve :) Finns faktiskt Alaskan Husky valpar bara 1 mil härifrån. Men inte bara ja som bestämmer...det är ju hos mamma å pappa vovven ska bo.

Känns så konstigt har bara varit utan hund i 1 vecka i hela mitt liv :) Får se hur länge det blir nu.

Jag lider med dig! :( Har hunden varit en del av ens liv så länge så finns det ju knappt en föreställning om ett liv utan den.

Men en fantastisk ålder på en så pass stor hund och det var ju underbart att han fick vara pigg och frisk in i det sista.

Det är klart att det känns ledsamt och jobbigt!! :( Men ni har tagit helt rätt beslut. För att vara en sann djurvän måste man också ta ansvaret för djuret och ser till att det slipper lida.

Tänker på er!!

Såg inte att du hade en egen tråd om din hund. Svarade i ett annat inlägg men jag skickar tröstkramar här också. Det är alltid sorgligt att förlora en vän.

Jättejobbigt att förlora sin hund.
Vi lät vår gamling somna in i oktober, det värker fortfarande av saknad inombords, men tårarna har i alla fall avtagit.

Gråt ut så ska du se att de ljusa minnena snart kommer, även om saknade alltid finns där.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 714
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter... 2
Svar
26
· Visningar
13 457
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 055
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har... 2
Svar
26
· Visningar
7 387
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka