15-veckors maine coon-unge! (bilder)

snurpe

Trådstartare
Nu är hon hemma hos oss! (eller har varit sedan i måndags)

Hon fann sig till rätta direkt efter en lång resa från Göteborg och knallade rätt ut och började leka. Hon gillar inte riktigt när jag lyfter upp henne, men det går nog över. Annars är hon helt fantastisk på alla sätt och vis :love:

Kika gärna in sötnosen här:
LÄNK

(sidan är än så länge mest för kul)

HPIM3925.JPG

/snurpe

Sv: 15-veckors maine coon-unge! (bilder)

Förstod att jag missförstått planer. Betyder väl när ni tänker ge katten mat också sånt va?

S*Snurpes Perfect Girl/Boy kan ju första ungen ut heta :cool:

Men vad söt !! Hur går det med dom andra kissarn då? Hur många har ni nu? fyra?

Fy fasicken vilken fin och vacker katt! :love:

Japp :D Det är katter överallt ;) Nejdå, skämt åsido, det är bara fint med de andra. Katla var lite sur och sotis över nykomlingen som kräver såå mycket uppmärksamhet. Men det börjar redan släppa :bow:

/snurpe

Hehe, vi är inne på S*Vukavi.

Vu för Vulkan, Ka för Katla och Vi för Vitnos. Ett sätt att hedra de finaste katterna som var grunden till allt :)

/snurpe

Varför inte? Testa iaf! Stamnamn kan man ju skaffa bara ifall att, man måste ju inte ha första kullen på G. Jag fick mitt stamnamn i början av 2001 och första kullen i slutet av 2003.

Ja, jag tänkte det också :) Alltid värt ett försök!

/snurpe

...och jag har en parning på G men har inte något stamnamn eftersom tre ansökningar (totalt kanske 10 namn) fått avslag. Det lönar sig att vara ute i god tid.

Vart söker man? *dum fråga* Sveraks hemsida?

/snurpe

Vet inte om man får länka direkt, men det handlar ju inte om en privat hemsida så jag testar.

Ska du söka stamnamn i SVERAK så är det denna blankett:
http://www.sverak.se/nya/blanketter/Stamn_ans_0506.doc

Du kan läsa mer om regler och annat på SVERAK's hemsida, bla. under Blanketter/Stamnamn och sen Läs mer om Stamnamn.

Om du vill kan du beställa en förteckning över alla upptagna namn av SVERAK (återigen om det är där du vill vara med), kostar 150:- eller så.

Lycka till!!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 636
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 324
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 960
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar