Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min fyllde i år 14 och blir då 15 nästa år..
Hon har med krånglat med sina dräktigheter, men nu är hon i alla fall dräktig, så hon ska få sitt första föl 2008 och då som 15 åring..
Tror inte det spelar någon större roll hur gammal hästen är, beror nog mycket på kondition, hur pigg och frisk hon är och så..
Jag lät betäcka mitt 15-åriga halvblodssto som inte inte fått föl tidigare. Hon tog sig på första brunsten och hade en okomplicerad dräktighet och fölning.
I år är hon 17 år och blev ombetäckt och tog sig återigen på första brunsten, och dräktigheten har hittills varit helt problemfri.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.