Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändrade migÅh @EmmaFilippa det är klart att du är ihågkommen! Jag blir jätteglad över att höra från dig, och att det finns en del bra saker också att berätta om i allt du kämpat med. Jag har tänkt på dig många gånger och ibland funderat på om jag skulle skriva det här, och om du läste. Men ville inte heller att du skulle känna dig "tvungen" att svara något så då lät jag bli.
Jag tror också jag hade känt att det var negativt om jag hade haft svårigheter som gav de diagnoserna, men ville bara säga att det finns hopp om att det kan bli bättre när man vet vad det är man arbetar medJa jag vet att det finns dom som har autism eller add som har jätte bra liv och så! Men det känns inte så förmig iallafall utan att jag har bara fått problem av att jag har det. Men alltså jag menar INTE att det alltid är dåligt så ingen tror det! Men bara för mig så är det bara neggativt iallafall att jag har det.
Men nu så vet jag att det är jätte vanligt att man inte gör nånting för man inte vill göra fel även fast att det kanske egentligen blir mera fel men det är inte att domflesta inte bryr sig vad man tycker liksom.