K

Kiddo

I morgon dumpar jag Windows till förmån för Linux. :cool: Jag känner mig SÅ geekig! :cool: *1337*
 
Min man är Linux användare och mailen läser vi via Mozilla så att vi slippe alla popups. Mycket nöjda. Jag ruttnade på all reklam som kom via mailsidan.
 
Så. Nu kör jag Mandrake 10 (med alla tillbehör!) parallellt med Windows 2000 (enbart för att jag ska kunna använda vissa Win-specifika program, t.ex. Acrobat, Photoshop + spel). Har formaterat och partitionerat hårddisk:devil: för andra gången på sådär två veckor nu. Upptäckte - i Windows när jag skulle installera alla program - att jag GLÖMDE spara mina fonter. Jag trodde jag hade en säkerhetskopia över från senaste ominstallationen, men inte. 800 fonter borta. 800!!
 

Liknande trådar

Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 814
Senast: Enya
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
422
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp