Return_to_the_moon
Trådstartare
Min sambos dotter som är 13 år dök upp med fullt med sugmärken på halsen. Jag frågade vad det var för något och vem som gjort dem. Hon sa att det va hennes kille men inte mycket mer. Fick också höra att hon tidigare kommit hem med sugmärken och att hon haft olika killar. Hon sa också att hon är ute på kvällarna nu under sommaren till 00 eller mycket senare med ett gäng kompisar. Hon har även mått psykiskt dåligt, kanske fortfarande och har problem att klara skolan.
Jag blir väldigt illa till mods, även om det inte är min dotter. Hon är ju bara ett barn! Hon ska inte hänga ute med massa ungdomar sent på kvällen. Tänk om de dricker och att hon blir utnyttjad .
Vad har ni för råd? Vad kan jag göra som inte är förälder? Hon är inte så ofta hos oss.
Jag blir väldigt illa till mods, även om det inte är min dotter. Hon är ju bara ett barn! Hon ska inte hänga ute med massa ungdomar sent på kvällen. Tänk om de dricker och att hon blir utnyttjad .
Vad har ni för råd? Vad kan jag göra som inte är förälder? Hon är inte så ofta hos oss.