Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lämnar motvilligt tråden då jag fick avliva min fina Lona igår. Hennes tarmar fungerade inte som dom skulle, hon blev förstoppad igen och nu var den så kraftig att den aldrig släppte.
Nej! Vad tråkigt! Beklagar verkligen.Lämnar motvilligt tråden då jag fick avliva min fina Lona igår. Hennes tarmar fungerade inte som dom skulle, hon blev förstoppad igen och nu var den så kraftig att den aldrig släppte.
Ånej, vad tråkigt. Jag beklagar sorgen.Lämnar motvilligt tråden då jag fick avliva min fina Lona igår. Hennes tarmar fungerade inte som dom skulle, hon blev förstoppad igen och nu var den så kraftig att den aldrig släppte.
Beklagar sorgenLämnar motvilligt tråden då jag fick avliva min fina Lona igår. Hennes tarmar fungerade inte som dom skulle, hon blev förstoppad igen och nu var den så kraftig att den aldrig släppte.
Lämnar motvilligt tråden då jag fick avliva min fina Lona igår. Hennes tarmar fungerade inte som dom skulle, hon blev förstoppad igen och nu var den så kraftig att den aldrig släppte.
Härligt att du är så taggad @tolksele !!
Mitt mål under våren är att rida en LC på över 60% och hoppa en felfri clearround på 80cm.
Inga orimliga krav eller press. :-)
Fin han är! Och väldigt trevlig form!Vi tränar på lång och låg formen, har slarvat lite med det på sistonde. annars tempoväxlingar och övergångar.
Tävlingssäsongen närmar sig. :-)