Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ponny som min tränare och hennes dotter har på foder har i sommar slutat 8:a på ungponny-SM. De har gjort det superbra och ska nästa helg debutera la: p1
Nästa säsong blir spännande!
Visa bifogad fil 19348
Wow, grattis! Ser flott ut. :-)Min ponny som min tränare och hennes dotter har på foder har i sommar slutat 8:a på ungponny-SM. De har gjort det superbra och ska nästa helg debutera la: p1
Visa bifogad fil 19348
Min ponny som min tränare och hennes dotter har på foder har i sommar slutat 8:a på ungponny-SM. De har gjort det superbra och ska nästa helg debutera la: p1
Visa bifogad fil 19348
Jag har sedan i juni en 2012:a, hööööög (sägs vara 178 cm vilket är lika högt som jag är lång ) men kort och lätt i typen så känns inte jättestor.
Han är sen och i många saker har det känts mer som att ha en fyraåring än en sexåring, och han är också väldigt känslig
Vi bebisrider verkligen, bara lättridning och unghästridning, men jag hoppas och tror att han kan utvecklas till att bli en fin tävlingskamrat till mig med lite mer tid och träning.
Visa bifogad fil 21231Visa bifogad fil 21231
Men vad irriterande? Två likadana bilder?
Och försöker jag ta bort en försvinner båda?
Vad gör jag för fel?
Visa bifogad fil 21232