Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häromkring verkar det vara standarden i fullinackodering. Jag räknar på att min äter det dubbla stor, svårfödd och väver
Jag tycker det låter i minsta laget oavsett någon som vet varför denna "magiska" gräns satts upp?
För att hösilage är dyrt! Ska man få ett inackorderingstall att gå runt är det svårt att begära mer utan att höja hyran. Istället får de som vill ge mer betala för det.
Tycker jag med, och sedan dra av för ponnyskruttarna som oftast inte äter så mycket. Den här typen av prissättning gagnar ju inte hästarna precis, då många undviker att ge mer grovfoder vid behov på grund av att de får betala mer.Utan att höja hyran? Varför inte bara sätta ett pris som de klarar att hålla trots maxgräns på t ex 15 eller 20 kg?
Utan att höja hyran? Varför inte bara sätta ett pris som de klarar att hålla trots maxgräns på t ex 15 eller 20 kg?
I mitt stall har vi fri tillgång, ändå är det väldigt många som bara får ca 3-6 kg/dygn
Ang varför den gränsen är satt är väl för att de flesta hästar klarar sig på 10 kg, svårfödda kan behöva mer. Och vill man ha mer så är det bara att betala mer..
10 kg hösilage är väl inte spec mkt... kan ju vara hel kassa värden oxå
Grovfoder är farligt, visste du inte det.