Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej, skulle vetrinärkolla Adrielle nu innan jag skickar ner henne för championatet och står nu med en halter häst med två lösa benbitar, en i varje framkota. De satt väldigt konstigt till, på utsidan och vetrinären gissar på något sorts trauma.
Jag övertog före detta ägarens försäkring men jag vet att de försäkrade in henne rätt sent (1-2 år) så nu vete sjutton om jag inte får stå för kalaset själv. Jag har dock den extra tilläggsförsäkringen för hältor (AGRIA).
Just nu vill jag bara lägga mig under täcket och storgråta, mitt tappra lilla sto...
Åh nej, skulle vetrinärkolla Adrielle nu innan jag skickar ner henne för championatet och står nu med en halter häst med två lösa benbitar, en i varje framkota. De satt väldigt konstigt till, på utsidan och vetrinären gissar på något sorts trauma.
Jag övertog före detta ägarens försäkring men jag vet att de försäkrade in henne rätt sent (1-2 år) så nu vete sjutton om jag inte får stå för kalaset själv. Jag har dock den extra tilläggsförsäkringen för hältor (AGRIA).
Just nu vill jag bara lägga mig under täcket och storgråta, mitt tappra lilla sto...
@Sar Nej vad tråkigt med lösa benbitar men skönt att försäkringen tar det! Håller tummarna att op går bra och att det inte blir några komplikationer!
@Maja_Kandi Trist med en sådan sista ridtur men jätte kul att han får komma till en kompetent köpare som kan utveckla honom. Är det långt att åka och hälsa på honom?
Min tur bara fortsätter.. Mysen lyckades dra på sig en blödning på förstärkningsbandet för två veckor sedan så skulle ta det lugnt. Nu har han dessutom kanske fång så ska stå på boxvila i en vecka med butta och sedan in och röntga. Blir bara såååå less!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( För mer info se tråd på hästvård, orkar inte skriva allt igen.![]()
Det finns faktiskt ett rehabstall bara 16 mil från mig som har gott rykte så jag hoppas få lämna henne dit om det blir operation. Det måste dock säkerställas att det är benbitarna som ställt till det för att det ska hå på försäkringen.@Sar En kompis till mig har en häst på rehabstall i Halland, är det ngt du kan tänka dig? Verkar himla bra där.
Åh nej, skulle vetrinärkolla Adrielle nu innan jag skickar ner henne för championatet och står nu med en halter häst med två lösa benbitar, en i varje framkota.
fan så tråkigt alltså lider med digDet lutar bara mer och mer mot att triangelmärka henne.. Håller tummarna för att senan är såpass bra att hon orkar gå dräktig.