Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kaptenen är ju ute på prov så det är lite annorlunda för honom nu. Han växer så ända in i bomben nu och har så gjort sen mitten på maj. Hade han varit hemma hade han bara fått gå i hagen och skrota, men nu är det som det är och spekulanten måste ju få prova honom ordentligt så hon rider/tömkör/promenerar. Hon är ändå så duktig på hästar så hon tar det efter dagsform.
Kl
På måndag ska vi höras om fortsättningen. Antingen vill hon köpa honom eller också får vi se... Hon har möjlighet att ha kvar honom där nere hela juli till en början och då utbilda vidare och även kunna visa honom för andra intressenter, mot att hon får en % på köpesumman i provision. Eller också tar jag hem honom och börjar om i sälj-djungeln. På ett sätt känns det som att jag hellre tar hem honom, låter honom vila växtperioden ut och sen börjar om, visst kan jag låta honom vara kvar där nere men det känns inte riktigt som att det blir nån direkt utbildning iom att han är så växtpåverkad, och då kan han ju lika gärna vara hemma. Å andra sidan är det nyttigt för honom att vara borta och hon som har honom är jätteduktig. Så jag velar verkligen...
Först och främst får vi väl avvakta över helgen, vill hon köpa honom är ju problemet löst av sig själv. Hon är dock väldigt velig hit och dit och han har inte alls kunnat visa upp sig som han kan, så det känns negativt på den fronten.
Jag tycker det låter som om hon är oerfaren på unghästar? hon är säkert en duktig ryttare eftersom hon ridit svår dressyr men allt runtomkring i hantering osv tycker jag låter märkligt. Hon ser problem som inte finns liksom.
Jag tycker det låter som om hon är oerfaren på unghästar? hon är säkert en duktig ryttare eftersom hon ridit svår dressyr men allt runtomkring i hantering osv tycker jag låter märkligt. Hon ser problem som inte finns liksom.
Tack för din omtanke! Vi har alltså en ( visserligen stor) men platt hage med bra underlag och ändå blir det så här. Jag känner mig fortfarande rätt bedövad, jag var så inställd på lösa benbitar att jag fick en liten chock idag,@Sar men nej så tråkigt och vilken oturVilka hästar drar inte på sig saker i hagen som unghästar och att de ska leda till pålagringar, vem tror det? Kramar
Jag vet inte, säljarna känns ärliga och hon gick igenom böjprovet utan problem. Antagligen är det hos mig hon knasat till det...Känns som maximal oturhon kna inte ådragit sig det tidigare i livet?
Jag har nu pratat med spekulanten och vi har rett ut en del ganska stora missförstånd. Jag tar tillbaka det jag skrivit tidigare. Vi har helt enkelt missförstått varandra i ganska grundläggande frågor, det är nu utrett, skönt! Huruvida hästen säljs eller kommer hem nu eller i slutet på månaden får vi se, men jag vill klargöra att vi har pratat och att vi är överens. Som sagt skönt!
Bruna vallacker is the shit!