Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Oh_really Vi bor mellan Enköping och Uppsala så då här du säkert susat förbi här Bara hojta till om du är i trakterna
Åh skulle vilja prova det med Java också Skulle va roligt att köra in henne någon gång
Vi sliter och sliter... Eller ja... haha.. Vi provade hackamore igår. Köpte ett igår för hon får ett konstigt skav längre upp från mungipan inget allvarligt men det syns liiite. Kanske jag som bara är pjoskig. . Har försökt luska fram vart det kommer från om det är bettet som skaver eller att det nyper från nosgrimman men icke. Smörjer som en tok men hon och även den andra hästen verkar extremt känsliga i skinnet just nu. Därför provar vi hack och varvar med nu. Och hjälp vad svårt att rida på Jag har aldrig ridit på det förut. Men bara vi hittade rätt så gick det mkt bra. Och nyttigt för nu fick jag lära mig använda benen ännu mer
I morgon åker vi till Gyttorp och rider LA:3 och Msv C:1 .
@Oh_really vi har tom startat Msb B:2 på 60%
Jag siktar ju långt och har alltid gjort med har inte haft rätta materialet för ens nu med Java . Hon rör sig bra lär sig fort och vill jobba samt är trygg och stabil både hemma och ute på tävling . Vi har lärt oss otroligt mycket tillsammans vilket är jätte roligt men vi siktar på långsiktliga målet som är st Georg om ca 3 år sen har vi ju små delmål såklart !Helt otroligt, undrar var ni kommer att sluta med tanke på att ni förmodligen kan fortsätta träna i tio år till... minst...
Idag startade jag och killen en (första starten för iår) Msv:c1 ja vad ska man säga... Idag var det vita dressyrstaket som kan äta bruna hästar på banan Vissa saker gjorde han dock bra, där fick dock lite dåligt betalt. Han drog till ett fint byte också, som inte ingår i programmet dock hahaha! Men på´t igen imorgon kör vi en LA:3, så får vi väl se om staket äter bruna hästar då också...!
Skulle du inte vart med i Gyttorp igår ? Tyckte jag såg ditt namn i startlistan
Java dansade i LA:3 igår och tog hem segern på fina %. Hade jag inte slarvat i halterna så hade vi nog spräckt 70 igår. Hon var så himla fin jag bara njöt i hela programmet . Och sen vad det Msv C där bjöds det på allt från 4r till 8r där de grövsta missarna var ett fint byte och en felfattning, ryttarslarv. Annars jätte duktig lite svaga öppnor. De funkar jätte bra på träning men de måste funka på tävling också. Vet inte vad jag gör för fel riktigt jag slutar liksom rida. Men trots dessa missar skrapade vi ändå ihop 64% och en hedrande 7:e plats utanför placering av 20 ekipage
Stort grattis!! Så bra jobbat!!Skulle du inte vart med i Gyttorp igår ? Tyckte jag såg ditt namn i startlistan
Java dansade i LA:3 igår och tog hem segern på fina %. Hade jag inte slarvat i halterna så hade vi nog spräckt 70 igår. Hon var så himla fin jag bara njöt i hela programmet . Och sen vad det Msv C där bjöds det på allt från 4r till 8r där de grövsta missarna var ett fint byte och en felfattning, ryttarslarv. Annars jätte duktig lite svaga öppnor. De funkar jätte bra på träning men de måste funka på tävling också. Vet inte vad jag gör för fel riktigt jag slutar liksom rida. Men trots dessa missar skrapade vi ändå ihop 64% och en hedrande 7:e plats utanför placering av 20 ekipage