Sv: 09rna del 2
Haha! Fast anar du hur praktiskt det är på tävling med den hjälmen?? Man mailar en fotograf som har varit där och tagit bilder, de undrar efter startnummer... Och jag glömmer ju jämt det, så man svarar bara: Det är jag som har den rosa hjälmen!!
Fotografen vet DIREKT att vem jag var då
Vad kul att du gillar honom!
Jag håller med dig, nåt steg här och där bär han sig ju riktigt bra, får jag honom att bära sig så helatiden så småningom så är jag ruskigt nöjd kan jag lova!
Någon galopp blir det inte än på ett tag dock, kroppen samarbetar verkligen inte då. Och han orkar inte riktigt galoppera "själv", så vi körde lite slarviga galoppfattningar för rösten, för det var det min kropp orkade med. Och han gick ju lite "för bra" i traven, han orkar inte göra en bra fattning ur den traven utan måste upp lite mer för det, men den styrkan kommer så småningom :P Förhoppningsvis lagom tills att min kropp samarbetar med
Vad kul att du är nöjd med din hästapålle idag med
MattiZ: Ja det är inte kul när man känner mer press än vad man har tid till liksom. För mig blir det lätt att jag struntar i allt då, för det känns övermäktigt. Och du, han ääääär trevlig!