Sv: 09rna del 2
KL
Igår tränade vi ju för Ricardo reis. När jag precis satte mig upp ville hon iväg så jag tog i tygeln och bromsade samtidigt som jag försökte snabbt i med stigbygeln på andra sidan, och hon blir större och större och gör något slags skjut rätt fram
. Laddad med andra ord. Jag berättade lite om henne och hur långt vi kommit i utbildningen. Och så frågar han lite skämtsamt - Is she pregnant . Jag skrattade och sa , No she is just a little fat
haha. Jora hon har en liten mage. Så vi började passet ganska kravlöst så han fick se hur hon såg ut och hur hon rörde sig. Han tyckte hon hade goda gångarter och verkade vara en klok häst. Lite liten men vad gör det tyckte han. Sedan gjorde vi lite öppna och skänkel vikning. Vi skulle även prova en sluta på hörn linjen, gick skapligt för att aldrig ha gjort det. Mycke gymnastiska övningar. Han tyckte hon verkade vara en bra häst och nämde något som jag antar är samma som våra championat och jag sa att vi har som mål att försöka kvala till 5-års. Är jätte nöjd med plutten som skötte sig jätte bra, förutom när vi skulle hem. Då stod hon där bara som en ljus på lämmen . Hon hade ingen lust att gå på.
Efter lite knuff och övertalande så traskade hon in. Knäppis.
Måste tillägga en liten rolig sak också, vi kom på en diagonal i galopp och jag skulle sätta i lite mer tryck i henne. Då kommer först höger bakben rätt ut och sedan vänster rätt ut
haha hon visste nog själv inte vad hon gjorde men jag ska försöka lägga in en kort snutt så ni får se för det ser himla roligt ut
Här kommer filmen .