Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Övergångar, tempoväxlingar (typ i vart fjärde steg) och halvhalter, halvhalter, halvhalter. Styrkan måste komma bakifrån annars hjälper det inte hur lösa bogarna är. När hon trampar under sig och bär sig bättre bak, så brukar det lätta i framdelen per automatik.Det är väl ffa i bogen problemet sitter, det krävs en del ridning för att få loss bogen. Någon som har tips på bra övningar?
Ja oj, jag tycker snarare att han är åt det tunna hållet förutom lilla rundningen på magen? Du får nog passa så överlinjen inte faller ur när du börjar rida. Jag har dom gärna lite tjockare än så efter bete så man har nåt att bygga muskler av.
Efter 7 sorger o 8 bedrövelser så kan jag nog snart börja rida på min Lilla Svarta igen. Hon har haft ett djupt sår som tagit flera veckor att läka men nu börjar det likna nåt o jag kan nog börja snart. För övrigt är ju inte min tumme, som hoppade ur led på en tävling, helt bra än så kanske det var nån mening med det hela iaf!
Två användare - en tanke
Det är väl ffa i bogen problemet sitter, det krävs en del ridning för att få loss bogen. Någon som har tips på bra övningar?