Sv: 07'ornas tråd del 12
Ser jättefin ut Marvin! Ska hon stanna ett tag till för att befästa o komma upp sig lite till i formen? Eller vad är planen?
Planen är att jag ska vänja mig vid att rida henne som hon är nu, och sen ta hem henne. Men jag kommer lämna av henne där fler gånger i framtiden, underbar avlastning!
Undret;
Jag glömde ju kommentera dina jättefina procent i dressyren, grattis! Och vad kul att hoppningen börjar funka också!
Nu är mina hästar hopsläppta. Juno hoppade in till Barbie idag. Ingen hörde av sig om detta i stallet förrän på em eftersom de trodde jag släppt ihop dom själv. Helt lugnt i hagen och de äter tom ur samma hög med hö
. Känns väldigt skönt må jag säga!
Hoppsan! Ibland löser djuren det bäst själva... Men jag hade blivit väldigt irriterad över att ingen reagerat.
Åh vad läcker hon är!
Tack! Har kommit på mig själv flera gånger senaste dagarna att tänka, herregud, vilken snygg häst!
Skönt att A har piggat på sig igen!
Funderade även på om hon inte är lämpad som ridhäst, och skulle få gå i avel i stället. Mkt tankar just nu....och mest negativa.
Åhh, jag förstår att du vill rida! Men visst är hon lämpad som ridhäst, hon går ju jättefint när hon är avslappnad!
Hon har ju blivit mycket bättre med sadeltvånget? Men tiden borde det ju bli ännu mindre.
*kl*
Nu har mina tröstshoppningprylar börjat ramla in!
Jag har fått två nya tröjor (en tredje på väg), handväska och strumpor.
Chatsi har fått ett bett.
Igår red jag lite med stigbyglarna fästa vid sadelgjorden, då blev det genast svårare att vifta med skänkeln!