Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att det inte är något allvarligt cirkus!
Här rullar det på som vanligt. Har varit iväg och tränat några gånger med Nova, ibland går hon som en klocka och nästa gång vill hon ingenting!
Ett riktigt sto med humör. Så fort man kräver lite mer än hon för dagen känner för så surar hon ihop.
Tränaren satt upp på henne sist och i början ville hon inte alls gå fram över huvud taget. Frös fast och vägrade röra sig ur fläcken. Till sist fick han ge henne helt långa tyglar och bara såsa runt ett varv, sen gick det att börja jobba igen! Knäpphäst!
Vill få tag på en dressyrsadel till henne eftersom jag tycker att jag sitter bättre i det.
Någon som har förslag till häst med rak rygg och obefintlig manke? Hoppsadeln är en Knights sir Walther och ligger bra på henne.
Var iväg med Divan och tränade idag. Gick sjuktbra! Så himla kul. Första gången vi är iväg och tränar och går det så här bra så måste jag åka bort oftare.
Mineraler (och i princip alla kraftfoder ) har dock selen tillsatt i tillräcklig mängd vid 100g giva per dag så lite overkill att dessutom tillsätta det rent. Är kanske inte farligt men onödiga pengar.
Den minsta burken brukar vara receptfri, vill man ha större så är det recept.