Sv: 07-ornas 16'e tråd!
Ååååh vad ni är fina!!!
Du har verkligen perfekt dressyrkropp som nån annan påpekade, jag som inte gillar ljust läder tyckte dina stövlar var skitsnygga mot Elle!
Älskar sista bilden!
Fiorano: Åh jag vet hur det är... Men jag håller med övriga, du är ju jätteduktig! Alla har vi svackor, och Barbie och du har ju inte direkt haft oddsen med er i vinter. Ni kommer snart igång igen ska du se!
Det där med att behöva fulrida ibland är verkligen inte kul, men ibland behövs det ju. På träningen i tisdags fick jag riktigt slita tag i Queenie en gång när vi red en övning med först galoppbommar och sen ner till trav över upphöjda travbommar på samma långsida. Avsaktningar från galopp är vår akilleshäl även i vanliga fall, och när det då dessutom finns bommar att ladda på... Ja, du förstår. Men det räckte med att jag rev i henne en gång, sen funkade det. Jag tycker det är så nyttigt att få se sig själv och ponnyn på film, önskar att jag får med mig nån som kan filma mer under passet nästa träning, bra om man får se hur det ser ut som man känner också.
KL
Wiie! Jag är glad idag!
Jag har fått plats på hoppträningarna utomhus i sommar också! För samma tränare, men då kommer jag rida med ponnygruppen.
Hennes träningar blev fulla på bara några timmar, så glad att jag hann få en plats! Dessutom kommer det vara dressyrträningar utomhus så fort deras bana är ridbar, och där har jag bokat en plats varannan vecka, så då kommer det vara hoppning och dressyr varannan!
Jag kan inte rida varje vecka pga jobb, annars är det alltid hoppning på tisdagar och dressyr på onsdagar, men jag nöjer mig med en/vecka. Eventuellt har jag två platser på dressyren samma dag, då kommer jag rida både Queenie och 10an, beror lite på hur de vill göra med betalningen om jag har möjlighet att ha två platser eller inte. Måste ju tänka liiiiite ekonomiskt också.
Men nu glädjer jag mig som tusan åt att jag kommer få träna varje vecka!
Återstår att se hur många pass.