Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
min sambo går med på att släppa in, ta ut hästarna, lägga ut hö och lägga på/ta av täcke på Queenie varje dag jag jobbar.
Vilken sambo!!! Inte dåligt om han inte är intresserad själv!!!!
kl
Idag har vi hoppat
Höjde upp lite idag och fick en mycket bättre känsla än tidigare då hon bara rusat och inte backat av nåt. Hon kändes superfin, uppmärksam och lagom sug mot hinder. Kunde rida till hinder inte bara fett ös medvetslöst.
Jättekul var det - fick mersmak
Tänkte på idag när jag gjorde i ordning hästen och stod och borsta och hästen står och njuter av att bli pysslad med att det var inte så väldigt länge sen som jag inte fick henne att ta ett enda steg ifrån de andra hästarna när jag hämtade henne i hagen utan hon gick upp på bakbenen. Inte så länge sen vi förflyttade oss 10 m på 3 timmar. Inte så länge sen vi kämpade och rev halva stallinredningen och grimmor, grimskaft och träns gick åt som smör i solsken.
Vi kanske inte har gjort våldsamma framsteg på tävlingsbanorna men det ligger ett enormt arbete bakom det vi gör idag - rider ut, står lugnt ensam inne i stallet basic grejer men det är sånt som måste funka.