Sv: -07-ornas 15e tråd!
Ja tant va de kanske.
Jättefin! Tycker inte heller du ser stor ut! Nu när Queenie blivit så slimmad är jag rädd att jag ska se stor ut på henne, men jag lever i förnekelse tills någon sliter ner mig.
KL
Idag tog jag tjuren vid hornen och tog fram transporten! Det gick jättebra att både lasta och åka, hon är så himla lättsam. Tar bara 20-30 min att åka bara på småvägar till min kompis så det var lagom som första tur nu när jag inte kört på ett tag.
Vi red ut ca två timmar. Jag trodde nog allt att Queenie skulle vara lite mör efter igår men icke! Vi kom ner till en bred och fin väg där vi galopperade och båda hästarna var tokglada och tokpigga.
Tyvärr tog vägen slut så vi fick vända, gissa om hästarna blev ännu mer laddade då eller?
E's häst fick spelet när vi galopperade före och vips kom dom förbi lite sådär halvt okontrollerat och då blev det rätt snabbt tempo ett tag.
Mycket galopp på fina vägar med trevligt sällskap - wonderful! Det blir så mycket roligare med någon att prata med!
Queenie var jättepigg från början och stretade och skulle titta på allt, sen blev hon hur fin som helst och på slutet var hon mör, som det ska vara!
Vi skrittade säkert sista 20 minuterna hem, hennes oklippta genomsvettiga häst hann torka, vi hann börja frysa.
Det hoppas jag vi gör om nån gång, det var roligt!
Nu har det blivit konditionsträning två dagar i rad så det passar bra med vila imorgon när jag ändå inte hinner hem medan det är ljust.