Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va vit han blivit, fin!Jag hamnar gärna lite framåtlutad. Brist på bålmuskler skulle jag tro. Just nu är jag lite less på vårt varannandags väder. Ena dagen är det mjukt och fint i backen och nästa är det stenhårt. Positivt är att vi kan svänga till vänster i galopp igen.
![]()
Tack! Ja snart är det inte mycket grått kvar förutom alla småprickar. Tyvärr, måste jag säga, är han flugskimmel.Va vit han blivit, fin!
Jag ska också rida mest MsvC nästa år. Sen, beroende på hur det går klämmer jag in någon MsvB:2 eller LA:3 för att variera mig. För mig är det verkligen ett lyft att de ska ha den där Cupen. Nu känns det värt att stanna lite längre i klassen även om jag inte tycker att det är så spännande efter 4 år i samma klass. Verkligen ett bra initiativ med den!Det är väl just det att man inte gör så mycket spännande
Jag har kommit igång lite efter semestern. Rider mest lösgörande och ska väl ta tag i bytena snart men så såg jag tävlingsterminen och tänkte vi kan lika gärna rida MSV C for ever......
Caspian har faktiskt lärt sig byta nu när huvudet fungerar. Det är otroligt vad lite syre kan göra. Ska sägas att jag inte bytt själv. Han har bytt, stort och rent för han vill visa att han kan. Att lära honom byta på hjälpen återstår dock.@Fiorano Ingen idé att lära henne byten när det ändå inte finns några tävlingarskämt å sido så har jag inte bytt sen jag kom hem. Hon är inte tillräckligt lösgjord. Satte ett helt rent innan jag åkte och den galoppen jag hade då är jag inte i närheten av nu.
Hon är lite låst i ryggen också, tack så mycket all jävla is, så det är också ett problem. Ser annars väldigt fin ut i muskulaturen efter vattenträningen.
Din stackare! Men då kan du ju passa på och vara prinsessa till jul och bli uppassad istället för att kuta omkring själv....Jag lyckades trilla i trappan och dra sönder en muskel under foten som jag fick åka och sy ihop. Såret ligger mellan stortån och fotsulan så ridningen gör inte skönt för tillfället. Vi joggar och myser i skogen![]()
God Jul till alla härliga människor som skriver i, eller följer denna tråd!![]()