@Habina Men nej, man får inte ge upp efter ett dåligt ridpass! Speciellt inte ett med dålig uppladdning då bilen pajat.
Man får deppa lite, sen gör man ett nytt försök!!
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina Men nej, man får inte ge upp efter ett dåligt ridpass! Speciellt inte ett med dålig uppladdning då bilen pajat.
Man får deppa lite, sen gör man ett nytt försök!!
@Amanda_F Är så spännande med din helgträning för Will! Har ni filmat något?
Vi fick inte filma eller fota för han vill inte att saker skulle tas ur sitt sammanhang så... Det roliga (eller lite jobbiga) var att han tyckte att C var precis som jag var. Kommunikativ och pigg och glad. (Och så la jag mentalt till: Men lite för mkt ibland..) Han gör som jag för för han vill göra rätt. Men jag är ju inte lika hysterisk när jag är själv, jag tycker ju det är skönt. Däremot är vi lika lätta att få ur balans och koncentration.
Har funderingar på att vara med nästa kurs också, i alla fall en dag, om jag har råd.
Det var med en kvinna på kursen som jobbade med lymfmassage för hästar. Fick lite olika tips från henne, hur jag skulle få bort hans vätskeansamlingar som han har lite överallt. Hoppas det funkar lika bra som på hennes hästar, kan vara värt ett försök. Är det någon av er som har testat det (eller har hästar som har testat det?) Jag är ju sån, jag testar mkt, men sen får man se om det funkar.![]()
Alltså Divan!Bara för att Marvin vill så här kommer filmen
Jag vet hahahaha men hon tycker ju att det är så roligt och nu är hon ju inte direkt i hoppform. På framhoppningen hoppade hon jättebra med rappa framben men blev lite väl spänd inne på banan.Alltså Divan!Hon ger ordspråket "Hellre än bra" en heeeelt ny innebörd!
Jag beundrar både häst o ryttare för deras entusiasm, hade aldrig kommit på tanken att hoppa en 115 utan att ha tävlat på senare tid.
![]()
@Marvin vilken liten klocka Rutan är
Men FY så hemskt med "rymningen"Tur att allt gick bra ! Hur klarade sig sadeln ?
En ordo equester mars.@Marvin Vet att jag frågade nån annanstans men vad blev det för sadel?
Då har ju sadeln haft änglavakt - jag läste det du skrev att du trodde hon rullat sig med sadel påSadeln hade lite jord på knävulstret... Det enda som är trasigt är tyglarna. Och jag har ett blåmärke stort som en tumnagel på knät, tror att jag överlever.![]()
jag vill bara sitta i soffan och moffa choklad...