Sv: 05'ornas tråd nr 10!
KL
Hej hej allihopa!
Jag lämnar tråden härmed (även om jag inte varit så himla aktiv), min fina häst Schubori är såld till Julia i Malå (antar att hon finns här på Buke nånstans)
Jag saknar honom till guds förbannelse men han har det jättebra och han har verkligen kommit till någon som älskar honom och uppskattar honom för den han är
Han har det precis så som jag önskar och ¨så som han haft det hos mig, om inte bättre med all mark som finns uppe i Norrland
Det fanns ingen möjlighet att ha honom kvar, pappan till min dotter tar inte alls hand om henne så mycket som han borde och jag hade aldrig hunnit åka till stallet, jag har inte råd heller egentligen
Han lämnade ju mig med skulder som vi tog gemensamt men som står i mitt namn och det betalar han såklart inte på nu och pengarna från hästen fick delvis gå till det!
Jag får vänta ett par år och sen kommer det köpas ny häst till mig och en ponny till Elin
ha det gott och lycka till med era (stora) bäbisar 

KL
Hej hej allihopa!
Jag lämnar tråden härmed (även om jag inte varit så himla aktiv), min fina häst Schubori är såld till Julia i Malå (antar att hon finns här på Buke nånstans)
Det fanns ingen möjlighet att ha honom kvar, pappan till min dotter tar inte alls hand om henne så mycket som han borde och jag hade aldrig hunnit åka till stallet, jag har inte råd heller egentligen
Jag får vänta ett par år och sen kommer det köpas ny häst till mig och en ponny till Elin