Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Två av våra ponnier tappade mkt i vikt i jan/feb trots noga räknade foderstater, veterinärkoll, flera avmaskningar, massor av mineraler...
Foder & Strö
Har hört att kli skulle vara bra att ge om hästen har diarre. Stämmer detta? Läste någonstans att man då skulle ge det torrt. Rätt eller...
Foder & Strö
Har någon gång hört att man inte ska ge hästar ensilage för att deras magar inte klarar det. Hästar ska ha hösilage och kor ensilage (om...
Foder & Strö
Jag fick via en bekant tips om en nästintill sockerfri betfor (den är till 95% fri från socker), som heter Speedi Beet. Den rekomenderas...
Foder & Strö
Mitt sto förväntas föla om några veckor. Jag har henne ute på bete under dagarna (sedan några veckor) och inne på nätterna. Hur gör jag...
Foder & Strö
någon som ger sin häst kalk? 5 pers i mitt stall har helt plötsligt börjat blanda i kalk i maten..
varför ger man kalk, och hur mkt bör...
Foder & Strö
Hur gör ni när ni släpper på bete?
Ger ni mindre kraftfoder under den tiden?
Hur gör ni som "ger på känn" (som jag, har inget analyserat...
Hundträning Jag har aldrig blandat ihop dom känslorna så har svårt att svara på just den biten men jag tänker att du kan ju fundera och landa lite i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.