Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Är det någon som har erfarenhet av dessa två foder? Har använt dynavena ett tag och är väl ganska nöjd men skulle önska att hästarna låg...
Foder & Strö
Hur gör man då?
Jag antar att jag måste öppna upp flera stycken balar, men hur gör jag sen för att de inte ska bli förstörda? Måste jag...
Foder & Strö
Miner Vit passar perfekt till mitt hö och mina hästar och jag behöver inte ge nåt annat tilläggsfoder. Men nu har min ena lilla da fått...
Foder & Strö
hej!
i vårt stall har vi en ponny som verkligen är fenomenalt slö... har aldrig sett en ponny med mindre framåtbjudning än den här. ändå...
Foder & Strö
Hur länge törs man vänta med att köpa hem silage? Jag vet att det är svårt att veta, men jag vill bara höra era erfarenheter. Vi brukar...
Hundavel & Ras Alltså jag håller med, men det hjälper ju inte om man inte tilltalas av raserna. TS vän verkar ju inte vilja ha golden och då kvittar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.