Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
jag har haft vår lilla tös nu i snart ett år, vet ej riktigt vad hon fått innan, antar bara hö. hon började gå ner i vikt så jag började...
Foder & Strö
polarens ponnysan får allt hon behöver via foderstaten, inget saknas i mineralväg eller något annat.. men när hon släpptes in i boxen då...
Foder & Strö
Läser här på buke att det finns väldigt mycket Ca i luser. Tittar jag i min folder från krafft så står det 13g/kg vilket ju är en himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.