Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är medveten om att tråden inte är helt på rätt ställe - men det rör ju utrustning och tillpassning, så jag chansar... Har som så många...
Svar
12
· Visningar
3 293
Senast: MiniLi
·
S
Utrustning \"Sadelmakare\" Eller rättare sagt "tränsmakare". :D Vilka finns det som man kan få se bilder av vad de gjort på internet. Vet en...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: Spider84
·
Utrustning Jag har hakat upp mig lite på en del annonser som beskriver märke,sadelstorlek men inte bomvidd. Varför? En del skriver "normal bomvidd"...
Svar
6
· Visningar
1 057
Utrustning Hur är dessa? Har använt sökfunktionen men inte hittat något större... Nu har det ju dessutom kommit en ny modell, en singleflap. Som...
Svar
4
· Visningar
2 675
Senast: Kalinka
·
Utrustning Jag vill gärna ha lite tips på sadelmärken som kan tänkas passa på den här hästen: Fem år, hälften fullblod, ganska hög och ffa lång...
Svar
17
· Visningar
1 489
Senast: carista
·
Utrustning Hejsan! Ngn som har nån erfarenhet av dessa träns? Vilket tycker du är bäst osv? MVH Nina
Svar
19
· Visningar
1 621
Senast: Cämz
·
V
Utrustning Hej, är det någon som vet hur man kan kontrollera om sadeln blivit påverkad av att hästen lade :confused: :confused: sig i halm-boxen...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: md5krist
·
V
Utrustning Hur är dessa i kvaliteten? Håller de många tvättar? Bleks färgerna lätt? Hur är brodyren?
Svar
6
· Visningar
871
Senast: VildochVacker
·
B
Utrustning Är jöh rätt så billigt. Bara ~1000:-. Mn är D någon som har D som kan säga om D är bra kvalité på lädret?? Undrar även om man kan ta...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: pemma
·
J
Utrustning har ett sånt här sweet iron (tre delat) vet ni va det är för bett..?? men iaf det har ju rostat!! är det pga koppardelen i mitten elle...
Svar
12
· Visningar
3 178
Senast: Johanna_Agge
·
Utrustning fick för ett par år sedan att par ridstövlar av märket (eller dom kanske bara var designade av henne) jana wannus eller vad hon heter...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Happimess
·
M
Utrustning Bogskydd funkar inte, han får skav av bogskyddet också, samt täcken utan "glatt" på insidan. men...finns det thermotäcken med sådan...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: Bobo_
·
Utrustning Jag har för tillfället en allroundsadel som inte ligger riktigt bra så nu är jag på jakt efter något nytt. Jag rider ofta dressyr men är...
Svar
11
· Visningar
1 655
Utrustning Jag är på jakt efter ett regntäcke. Så långt allt väl, men jag har en massa krav. Är det någon som har något tips på täcke som följer...
2
Svar
20
· Visningar
1 638
L
Utrustning eller tycker ni är bäst? vanlig ramp på transporten eller typ step up eller vad man kallar det, alltså ingen ramp utan hästen kliver...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: Bobo_
·
L
Utrustning Om man rider på pelham med två tyglar, som många föredrar, vilken tygel sätter man martingalringarna i om hästen behöver martingal...
Svar
5
· Visningar
786
Utrustning har sedan en tid börjat få ont i ryggen av min väst, då jag blivit starkare i ryggen och fått en bättre sits, och västen är formad efter...
Svar
11
· Visningar
951
Senast: Horsen
·
E
Utrustning ska köpa nya ridhandskar å skule vilja ha ett tips på några varma men samtidigt mjuka å sköna ridhandskar. hur värmer man upp fötterna...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Horsen
·
B
Utrustning Jag undrar var man kan hitta helt bomlösa sadlar och ridgjordar? Medryttarhästen har en helt bomlös sadel som bara är som en lite...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: shapiro
·
Utrustning :crazy:Ok, var ska man börja.. kan ju säga att jag har en förbannat jobbigt häst omman letar sadel :rofl: Har haft stora problem att...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka