Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Vet ej om denna tråd hamnat rätt, men jag provar ändå och hoppas på att någon har ett svar. Jag har lyckats köra av säkerhetsvajern på...
Svar
4
· Visningar
1 278
K
Utrustning ngn som har erfarenhet av detta träns??
Svar
1
· Visningar
633
Senast: CosmicQueen
·
Utrustning Frågar av ren nyfikenhet! Och hur är hästen byggd, grov smal, lång rygg, kort rygg...?
Svar
6
· Visningar
917
Senast: _Dieldi_
·
V
Utrustning Har någon dom? jag har beställt sådana och jag tänkte höra om någon annan har såna också och om dom är bra?
Svar
15
· Visningar
1 134
Senast: lotta_k87
·
Utrustning utan gjord. köpte jag idag, hon i affären sa att det skulle vara så bra. det är alltså som ett vanligt bogskydd, fast i ett konstigt...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: MaLinn
·
S
Utrustning Skall nu börja m träns till unghästen som aldrig har haft bett i munnen, använder ni tjockt eller smalt, har för mig att jag haft smalt...
Svar
4
· Visningar
1 140
Senast: Dulcidine
·
A
Utrustning jag har lite svårt att få grepp om det här med bomvidden, oftast så säger man väl smal, normal eller vid bom, men vad betyder de olika...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: aida
·
Utrustning Ni som har sådana; vad har ni för nåt och hur funkar de? Nöjd? För-/nackdelar? Inköpsplats? Tips till en ev framtida bussköpare?
Svar
9
· Visningar
1 391
Senast: Welsh
·
Utrustning Kan man kanske kalla min nya uppfinning det? Att kunna rida bettlöst med en tygle á la träns och en á la stång finns det egentligen...
Svar
2
· Visningar
832
M
Utrustning Funkar dessa bra? Det spelar ingen roll hur mjuka sadlar än är, mina sittben skaver :crazy: Så vet något något bra man kan sätta på...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: palle
·
Utrustning Har någon inne på detta forum hört talas om antibock tyglar, gräsätartyglar eller vad det nu heter. Jag VET att jag haft sånna på en...
Svar
15
· Visningar
2 664
Senast: LitenIsa
·
Utrustning varför glider alla mina täcken bakåt??? Pållen som rids måste (enligt mig) ha täcke trots att han verkligen hatar det. har fått för mig...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: superstar
·
B
Utrustning Finns det någon i detta avlånga land som har någon erfarenhet av denna nya dressyr sadel? Passar den hästar med något kort, svankig...
Svar
9
· Visningar
1 660
Senast: Bev
·
Utrustning Gör ett nytt försök...Stübben Rex finns numera i dressyrmodell, finns det någon som har en sådan och kan tala om vad dom tycker?
Svar
8
· Visningar
2 961
Senast: Pälskling
·
Utrustning Någon som har en eller provat att rida i :confused:? vet inget om dem , är de sköna? Vad för slags hästar brukar de ligga bra på? Sett...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: prince77
·
J
Utrustning Jag har haft ett lååångt uppehåll i min ridning, men nu återupptagit den. Jag rider bara dressyr och vill nog börja tävla snart igen så...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: DFZ
·
B
Utrustning har haft en hel del problem me mn polle å pratat me en equip som tyckte att jag skulel skaffa en sådan sadel, så nu tänkte jag höra om...
Svar
10
· Visningar
1 608
Senast: sissu
·
S
Utrustning Vilken sadel till häst \"utan\" manke som dessutom är rund... Så svårt. Har nu en passier hopp som passar bra men dressyrsadeln M &...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: lil-sis
·
T
Utrustning Det måste finnas vissa "regler" att kolla efter hur täcket är utformat redan i affären! :confused: Hästen får mer eller mindre skav av...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: md5krist
·
U
Utrustning Ni som har långhåriga hästar (bruksnordis i vårt fall) - har ni dem utan täcke oavsett väder, eller lägger ni på dem täcke under en viss...
Svar
15
· Visningar
1 085
Senast: MisterLillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka