Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Om hästen är broddad på alla fyra hovar när man rider, kan den då ha blindbrodd i hagen? Då blir det ju lättare att sätta i halkbrodd...
Svar
12
· Visningar
1 043
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Någon som har en sån? Hur är den att rida i? :) Hur är det sitsmässigt? Vill gärna se bilder om någon har då någon rider i den. :)
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Bev
·
B
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av den? Även den är ju en "lågprissadel" liksom Kingston från Börjes. Är dom jämnförbara eller är den ena...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: blondi3958
·
J
Utrustning Nu ska ja köpa ett pelham som ja får tävla hopp på. det ska vara rakt, av gummi eller syntet material (enligt tr måste man ha det när...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: jojjo_blondin
·
B
Utrustning Ni som har eller har haft/provat Kingston allround, hur tycker ni att den är/var att rida i? Såg att den fanns i Börjes katalog till...
Svar
8
· Visningar
2 790
Senast: Zeli
·
L
Utrustning Jag måste ha hjälp! Har blivit erbjuden att köpa en Kieffer München till min häst. Den är svart, normal bom och i fin skick. Dock är den...
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: lilla_busan
·
C
Utrustning Är i skrivande stund irriterad på min nya klippmaskin - Granngårdens DeLaval El-clipper. Inköpt förra året och använd 2 ggr. Den...
Svar
1
· Visningar
1 030
Senast: mirage
·
S
Utrustning en fråga. hur ska man veta vad man ska köpa för en sadel till en växande unghäst!?? Hästen måste ju vänjas in med sadel och vad ska man...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Senast: Splittan
·
L
Utrustning Någon som har värmt om bommen på en sån? Vad kostar det och hur lång tid tar det? Hur går man tillväga?
Svar
2
· Visningar
637
Senast: VildochVacker
·
E
Utrustning Nån som känner till och kanske har erfarenheter av den sadeln? Vill gärna både höra för och nackdelar.
Svar
4
· Visningar
2 609
Senast: skäcken
·
Utrustning ..vad har ni för sadel och hur funkar de för er och era pållar? Ska ju köpa islänning senare när ekonomin tillåter och jag är själv...
Svar
9
· Visningar
1 953
Senast: Sesselja
·
Utrustning ... sägs ju passa "alla" hästar... Gör dom det?? Verkar som en vidundersadel i såna fall.... Alla begagnade jag sett har haft normal...
Svar
12
· Visningar
1 161
Senast: pemma
·
M
Utrustning Någon som har ett sånt? De kostar 399 (Förut 799) på H***s Beställde precis ett, så snyggt :d :love:
Svar
5
· Visningar
732
Senast: fie
·
M
Utrustning Är det någon som har tips om låsmekaniskmen på kulhandsken frusit på en Värmlandsvagn. Det är den röda lilla knappen som ska komma upp...
Svar
9
· Visningar
2 102
Senast: mienygren
·
Utrustning Hur lång dressyrgjord behöver en häst som har 140cm på sin hoppsadelgjord? :confused:
Svar
7
· Visningar
872
Senast: Fraise
·
Svar
21
· Visningar
2 013
Senast: Mirelle
·
I
Utrustning Ska köpa ett par nya shortchaps och vet inte vart jag ska börja i den djungeln. Vill ha ett par i skinn, helst släta. Någon som vet...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: DFZ
·
B
Utrustning Någon som har några erfarenheter av dessa?? Verkar ju vara en bra sadel för ett ok pris. Ni som har en sån sadel, hurdan rygg har er...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: pampen
·
J
Utrustning Tänkte köpa ett TM frost nu när de reas ut, men är det samma reapriser i varuhusen som på hemsidan?
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Alexandra_W
·
N
Utrustning För frusna helklippta (till minsta örontuss) tävlingshästar... Vilket skaver minst? Är prisvärdast? och helt enkelt bäst och...
Svar
16
· Visningar
1 261
Senast: skäcken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka